گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

برج حفاظت ارتش در پهنه B شهرک چیتگر منطقه 22

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۲۹ ق.ظ

برج الماس

معرفی برج الماس سروستان

برج حفاظت (الماس) شهرک چیتگر یک برج مسکونی می باشد که در منطقه 22 شهرداری تهران، شهرک گلستان، غرب دریاچه خلیج فارس، شهرک چیتگر، پهنه B (سروستان) قرار داشته و تعاونی مسکن ایثارگران مربوط به حفاظت ارتش ساخت آن را برعهده دارد. برج الماس در پهنه سروستان شهرک چیتگر تنها پروژه ایست که به صورت متراژ، طبقه و جهت مشخص به اعضا واگذار گردیده است و در کل شهرک چیتگر نیز تنها برجی است که نمایی متفاوت از بقیه داشته و شیشه ای کار شده است. از نظر کیفیت طراحی و ساخت می توان گفت برج الماس یکی از متفاوت ترین و مرغوب ترین پروژه های در حال ساخت می باشد که اگر چه از نظر قیمتی برای خریدار، آورده ی اولیه بیشتری نسبت به مابقی پروژه های شهرک چیتگر نیاز دارد اما به همان میزان ارزش افزوده ی بیشتری را نصیب خریداران و سرمایه گذاران می نماید. 

مشخصات برج الماس سروستان

برج الماس چیتگر در قالب یک برج 40 طبقه پروانه ای شکل در مرحله نازک کاری و نما با واحدهای طبقه و جهت مشخص در متراژ 90 متر به بالا (در مجموع 434 واحد) با تحویل 1400 در حال ساخت می باشد. واحدهای این مجموعه از امکاناتی به شرح زیر برخوردار است:

  • پارکینگ
  • انباری
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • نمای شیشه ای
  • سازه فلزی
  • دیوار های داخلی تماما کناف

شرایط خرید و پرداخت

واحدهای پروژه الماس به صورت طبقه و واحد مشخص و تسویه درجا خرید و فروش می شوند و تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند و قیمت واحدها بسته به طبقه و جهت و مرغوبیت آنها متفاوت و قابل استعلام می باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی