گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

شهرک امام رضا ارتش (شهرک چیتگر) بتاجا

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ

شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا

شرکت بنیان توسعه و عمران هادی چند سالی می‌شود که پروژه‌ای بزرگ را به عهده گرفته است. ساخت شهرک چیتگر؛ بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین شهرک منطقه 22 به لحاظ کیفیت ساخت برج‌ها و آپارتمان‌های این شهرک وضعیت فوق ایده‌آلی دارند.

دسترسی های شهرک امام رضا

شهرک چیتگر در جنوب بزرگراه شهید خرازی (همت غرب) و در نزدیکی دامنه رشته کوه البرز واقع شده است.
همجواری با بزرگراه های حکیم و همت به عنوان دو شریان اصلی تهران، دسترسی آسان و روان از نقاط مختلف تهران به این شهرک را ممکن کرده است.

دو بزرگراه آزادگان و تهران- کرج نیز در نزدیکی شهرک چیتگر باعث شده است تا دسترسی شهروندان عزیز به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و کرج به راحتی و با سهولت انجام شود. نزدیکی ایستگاه مترو ایران خودرو از خط مترو تهران-کرج به آن و وجود ۵ پایانه حمل و نقل درون شهری در منطقه ۲۲ از دیگر امکانات این منطقه جهت عبور و مرور شهروندان از شهرک چیتگر به دیگر نقاط تهران و بالعکس محسوب می شوند. در چشم‌انداز شهرک چیتگر، حدود ۵ پهنه دیده می‌شود که سه پهنه آن یعنی A،B و C در حال حاضر در دست احداث هستند. آنطور که به نظر می‌رسد، صاحب خانه شدن در این شهرک، می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

پهنه A

در جنوب شرقی شهرک، نزدیک به اتوبان حکیم پهنه A یا بوستان ساخته شده است. فاصله این پهنه تا دریاچه هزار و صد متر گزارش شده است. در سند توسعه این پهنه، ۲۱ برج باید ساخته شود که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها به اتمام رسیده‌اند. برج‌های پامچال و ارکیده، از معروف‌ترین برج‌های ساخته شده در این پهنه محسوب می‌شوند.

پهنه B

پهنه B یا سروستان، برخلاف پهنه A در شمالی‌ترین بخش شهرک قرار دارد. این قسمت از شهرک چیتگر که به برج های پروانه ای معروف است با توجه به امکانات رفاهی تعریف شده در نزدیکی آن مانند پروژه‌های هزار و یک شب و چهارباغ، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور به پرطرفدارترین بخش شهرک چیتگر تبدیل شود.

پهنه C

پهنه C یا نارنجستان، به نوعی خانه‌های تعاونی برای کارمندان نیروی دریایی، زمینی و هوایی است. آپارتمان‌های این قسمت از شهرک چیتگر، آنطور که گفته‌اند بعد از سال 1400 تحویل داده می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۱
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی