گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

شهرک شهید باقری-منطقه 22

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

شهرک مسکونی شهید باقری

معرفی شهرک مسکونی شهید باقری

محله ی شهرک شهید باقری تهران از شهرک‌های 12-13 ساله منطقه 22 تهران است که در شمالی‌ترین بخش این منطقه از تهران واقع شده‌ است. با توجه به موقعیت منطقه  اکثر ساکنان این محله را بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح کشور تشکیل داده اند و روز به روز بر جمعیت این محله از تهران افزوده می شود. این شهرک در منطقه 22 و در مجاورت آبشار تهران قرار گرفته و دارای امکانات فراوان و همچنین آب و هوایی مطلوب می باشد. شهرک شهید باقری در شمال دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و غرب شهرک نمونه قرار دارد. جنوب شهرک باقری در موازات اتوبان خرازی قرار داشته و شمال آن به دامنه کوه و آبشار تهران منتهی می شود. زمان ساخت برخی قسمت های این شهرک مربوط به 20 سال پیش است لذا دارای دو نوع بافت قدیمی و جدید می باشد. این شهرک که توسط تعاونی مسکن سپاه احداث شده، امتیاز آن به سازمان آتش نشانی و تعاونی نظام پزشکی واگذار شده است.

مشخصات شهرک شهید باقری

با توجه به پیشینه این شهرک و زمان ساخت آن بافت قدیمی شهرک شهید باقری دارای آپارتمان هایی 4 و 6 طبقه  می باشد که تنها در آپارتمان های 6 طبقه آن آسانسور تعبیه شده است. این بخش از شهرک در مجموع 500 بلوک مسکونی را شامل می شود. بافت جدید شهرک شهید باقری که شامل 3 برج تازه تاسیس می شود، دارای برج های 12 تا 20 طبقه 6 سال ساخت می باشد. برج های این مجموعه دارای سند نیز می باشد که برای مالکین و خریداران آن بسیار حائز اهمیت است.

دسترسی های شهرک شهید باقری

بزرگراه شهید خرازی یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به شهرک است که از تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه آزادگان شروع می‌شود. این بزرگراه در چهارده کیلومتری خود از محله زیبادشت و دهکده المپیک می‌گذرد و با عبور از شمال شهرک از تقاطع بلوار پژوهش نیز عبور می‌کند، البته قابل ذکر است که در حال حاضر دسترسی به بخش شمالی این شهرک از ورودی آبشار تهران نیز انجام می‌گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی