گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

شهرک چیتگر(امام رضا)-منطقه 22 تهران

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ

معرفی شهرک چیتگر

شرکت بنیان توسعه و عمران هادی چند سالی می‌شود که پروژه‌ای بزرگ را به عهده گرفته است. ساخت شهرک چیتگر؛ بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین شهرک منطقه ۲۲ شهرداری تهران به لحاظ کیفیت ساخت، برج‌ها و آپارتمان‌های شهرک چیتگر وضعیت فوق ایده‌آلی دارند. 
شهرک چیتگر در جنوب بزرگراه شهید خرازی (همت غرب) و در نزدیکی دامنه رشته کوه البرز واقع شده است.
همجواری با بزرگراه های حکیم و همت به عنوان دو شریان اصلی تهران، دسترسی آسان و روان از نقاط مختلف تهران به این شهرک را ممکن کرده است. 
دو بزرگراه آزادگان و تهران- کرج نیز در نزدیکی شهرک چیتگر باعث شده است تا دسترسی شهروندان عزیز به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و کرج به راحتی و با سهولت انجام شود. نزدیکی ایستگاه مترو ایران خودرو از خط مترو تهران-کرج به آن و وجود ۵ پایانه حمل و نقل درون شهری در منطقه ۲۲ از دیگر امکانات این منطقه جهت عبور و مرور شهروندان از شهرک چیتگر به دیگر نقاط تهران و بالعکس محسوب می شوند. در چشم‌انداز شهرک چیتگر، حدود ۵ پهنه دیده می‌شود که سه پهنه آن یعنی A،B و C در حال حاضر در دست احداث هستند. آنطور که به نظر می‌رسد، صاحب خانه شدن در این شهرک، می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

مشخصات و امکانات برج های شهرک چیتگر

این شهرک  یکی از بزرگترین شهرک های مسکونی کشور و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در زمینی به وسعت ۱۸۰ هکتار و برای احداث ۲۰۰۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.
 شهرک چیتگر در ۵ پهنه با نام های پهنه A یا همان بوستان و پهنه B یا همان سروستان و پهنه C یا همان نارنجستان و D و E در حال احداث می باشد.
واحد های برج های این شهرک  از ۶۴ متر الی ۳۸۶ متر و همچنین از تک خواب تا ۴ خواب به همراه انباری اختصاصی موجود می باشند. سازه های فلزی برج های شهرک چیتگر برگزیده کنفرانس سازه های فولادی کشور می باشد. برج های برخی پهنه های شهرک چیتگر دارای چشم انداز دریاچه زیبای چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی می باشد. لابی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و همچنین دستگاه خودپرداز بانک. در طبقه همکف برج های شهرک چیتگر موجود می باشد همچنین همسایه ها و لابی با تلفن داخلی امکان ارتباط با یکدیگر را دارند. 
برج های شهرک چیتگر با دارا بودن ماهواره مرکزی امکان دریافت کلیه شبکه های داخلی و خارجی را دارد و علاوه بر این برج مرجان مجهز به سیستم IP Media و BMS می باشد. برج های پهنه بوستان در شهرک چیتگر دارای هلی پد برای امداد و نجات و همچنین دارای سیستم اعلان و اطفاء حریق  می باشند

قیمت واحد ها در برج های چیتگر بر اساس معیارهای زیر تعیین می شود

  •  ویو و دید برج چیتگر
  • طبقه اپارتمان چیتگر
  • نقشه واحد اپارتمان چیتگر
  • دکوراسیون داخلی
  • بزرگ متراژ یا کوچک متراژ بودن برج(معمولا کوچک متراژ ها به دلیل قدرت خرید بیشتر مردم، قیمت بالاتری دارند)
  • تعداد واحدهای موجود در هر طبقه (طبیعتا هر چه تعداد واحد در طبقات زیاد تر شود قیمت پایین تری دارد)

ترتیب مواردی که در بالا آمده مهم است، به عنوان مثال تاثیر ویو در قیمت از تاثیر طبقه بیشتر است.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید، پهنه B شهرک چیتگر بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است. چون به لحاظ سازه ای، معماری، موقعیت قرارگیری در شهرک و همچنین دسترسی به راه های ارتباطی نسبت به سایر برج ها شرایط بهتری دارد. پهنه B یا سروستان به لحاظ جایگیری در منطقه، موقعیت بسیار خوبی دارد به طوری که از یک سمت ویوی خوبی به شهربازی هزار و یک شهر و از سمت دیگر به پارک جنگلی چیتگر و باغ ملی گیاهشناسی ویوی جذابی دارد. ناگفته نماند که همه این مزایا به نوبه خود باعث بالاتر بودن قیمت ملک در این پهنه می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی