گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

محله آزاد شهر در منطقه 22 تهران

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ق.ظ

محله آزاد شهر

معرفی محله آزاد شهر(سرو آزاد)

محله آزاد شهر یا همان سرو آزاد جزء منطقه ۲۲ شهر تهران به حساب می آید.

واحد های مسکونی معروف به پیکان شهر و آزاد شهر را در سال ۱۳۴۸ توسط مهندسان اروپایی بنا نمودند و چند سال بعد کارکنان ایران خودرو در این منازل ساکن شدند تا سال ۱۳۸۲ بیشتر این منازل در اختیار کارمندان دولت بوده و از سال ۱۳۸۲ به بعد افراد عادی هم در این محله ساکن شدند ولی به دلیل بالا بودن هزینه خدمات رسانی به این محله تهران تصمیم بر آن شد که شهرداری تهران کلیه امور رسیدگی به شهرک را بر عهده بگیرد بر همین اساس از سال ۱۳۸۷ بطور کلی شهرداری منطقه ۲۲ به سراسر این محلات خدمات رسانی می نماید.

با توجه به این نکات می توان گفت که شهرک پیکان شهر به عنوان یکی از قدیمی ترین بخش های محله آزاد شهر تهران دارای بافت قدیمی و فرسوده تری بوده که در صورت عدم توجه به آن می تواند مشکلات دردسر آفرینی را به وجود بیاورد ولی خوشبختانه با ایجاد مجتمع مسکونی نگین و… در این محله و همچنین مهاجرت افراد بیشتر، تغییراتی در بافت محله ایجاد شده است که می توان امید داشت در آینده ای نزدیک بافت فرسوده این محله تبدیل به سایر بخش های محله آزاد شهر تهران شود. متاسفانه محله آزاد شهر تهران با وجود آن که دارای بافتی جدید و نو می باشد ولی از لحاظ امکانات عمومی، رفاهی و تفریحی در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و امیدواریم با پیشرفت های پیش روی منطقه ۲۲ تهران به محله آزاد شهر به عنوان یکی از محلات جدید تهران بیشتر توجه شود.

امکانات محله آزاد شهر

خوشبختانه در اطراف محله آزاد شهر بوستان چیتگر قرار دارد که به عنوان بزرگترین بوستان تهران شناخته شده است همچنین درون محله آزاد شهر پارک سرو، پارک صفا و پارک کودک قرار دارد. از جمله مراکز ورزشی و تفریحی محله هم می توان به یک سالن ورزشی و ۲ زمین چمن مصنوعی و همچنین به وجود باغ گیاه شناسی در بخش غربی محله آزاد شهر اشاره نمود.

دسترسی های محله آزاد شهر

این شهرک به لحاظ موقعیت مکانی شرایط بسیار مناسبی را دارا است بطوری که دسترسی خوبی به بزرگراه همت و همچنین آزادراه تهران کرج دارد. علاوه بر این بلوار 45متری شهرداری، بلوار گیاه شناسی و خیابان سروناز نیز عبور و مرور ساکنین را سهولت بخشیده است. ایستگاه مترو ایران خودرو نیز در فاصله کوتاهی از شهرک آزاد شهر قرار گرفته که برای ساکنین این محله حائز اهمیت می باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۳
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی