گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

اطلاعات کامل برج صیاد2-منطقه 22 تهران

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

برج صیاد 2

معرفی برج صیاد 2

پس از برج صیاد1، مجموعه برج صیاد 2، دومین فاز اجرا شده از برج های صیاد شیرازی می باشد که درپاییز سال 94 تحویل مالکین گردید. این برج ها توسط تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش در منطقه 22 شهرداری تهران اجرا و ساخته شده است. مجتمع صیاد 2 در فاصله 500 متری از دریاچه چیتگر و در قسمت جنوبی آن قرار گرفته است که به لحاظ جایگیری در منطقه، شرایط خوبی از نظر موقعیت مکانی و همچنین آب و هوایی دارا است. 

مشخصات برج صیاد 2

این برج شامل 8 بلوک مجزا بوده که نیمی از بلوک ها در قسمت جنوبی و بقیه در بخش عقبی مجتمع بنا شده اند. هرکدام از بلوک ها دارای 20 طبقه بوده که در هر کدام از طبقات این بلوک ها 4 واحد بصورت غربی و 4 واحد در بعد شرقی بلوک قرار گرفته است. برای طبقات این برج ها، 19 طبقه به واحد های مسکونی تعلق داشته و 1 طبقه که پایین ترین طبقه بلوک نیز می باشد به عنوان لابی در نظر گرفته شده است.
در کل می توان گفت برج صیاد2، دارای 1100 واحد مجزا می باشد که در بلوک های جداگانه تعبیه شده است. واحد ها به لحاظ متراژ از 116 تا 161 متر متغیر بوده و از نظر تیپ آپارتمان نیز با یکدیگر متفاوت هستند، بطوری که واحد های 116 و 144 متر دو خوابه (یک خواب مستر) و واحد های 157 و 161 متر سه خوابه (یک خواب مستر)؛ می باشند.
بلوک های این مجتمع با حرف S نامگذاری شده و در این بین، بلوک S8 دارای ظاهر و همچنین ارتفاعی متفاوت نسبت به دیگر برج های این مجتمع مسکونی می باشد.

دسترسی های برج صیاد2

شهرک صیاد در ضلع شمال غرب میدان دریاچه و جنوب اتوبان خرازی واقع شده است همچنین دسترسی عالی به اتوبان حکیم و بزرگراه آزادگان را دارا میباشد. برج های صیاد در جوار مجتمع تجاری خلیج فارس واقع شده که این مجتمع تجاری توانایی براورده کردن نیاز های روزمره افراد شهرک مسکونی صیاد را دارد

دسترسی عالی به مراکز تفریحی و تجاری: آبشار تهران ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه (ایران مال) ، رزمال ، بزرگ ترین شهر بازی خاورمیانه(پارک هزار و یک شهر)

امکانات برج صیاد 2

  • سالن اجتماعات
  • 4 لاین آسانسور که آسانسور ها به صورت هتلینگ هستند
  • لابی شیک و مجلل و  لابی من 24 ساعته
  • پله اظطراری و سیستم اعلام حریق
  • 3 طبقه پارکینگ مجهز و همچنین وجود فضای کافی برای پارکینگ میهمانان برج
  • مجهز به دورببین مداربسته
  • تراس و بالکن های بزرگ مشرف به دریاچه
  • آنتن مرکزی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی