گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

معرفی شهرک گلستان-منطقه 22 تهران

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ

شهرک گلستان

معرفی شهرک گلستان

شهرک راه‌آهن یا شهرک گلستان نام محله‌ای در شمال غرب شهر تهران است. این شهرک یکی از محلات منطقه ۲۲ شهرداری تهران می‌باشد.

تاریخچه پیدایش شهرک به سال‌ 1340 با تشکیل تعاونی کارکنان شرکت راه‌آهن و واگذاری قطعات در ابعاد پانصد و سیصد متری به اعضا بازمی‌گردد این زمینها تا پیش از آن مزرعه و باغ متعلق به فئودالهای زمیندار اهل منطقه کن بوده و با نام لتمال کن شناخته میشده است .

موقعیت و خیابان های شهرک گلستان

شهرک از شمال به ارتفاعات البرز و بزرگراه شهید خرازی، از شرق به بزرگراه آزادگان شمال، از غرب به بلوار طبیعت، مجتمع ایران مال و دریاچه چیتگر و از جنوب به پارک جنگلی چیتگر و آزاد راه تهران کرج محدود می‌گردد.

بلوار امیرکبیر ، ‌بلوار گلها ، بلوار کاج ، بلوار کاشان ، بلوار جدی اردبیلی ، بلوار علامه قزوینی ، بلوار صدف ، بلوار موج و بلوار میعاد اصلی ترین خیابانهای شهرک هستند که بیشتر دارای کاربری تجاری-اداری و تفریحی می‌باشند. بلوارهای هاشم‌زاده ،اقاقیا ، طبیعت ، کوهک و یاس سوم خیابان‌های اصلی و هوانیروز ، بنفشه ، بنفشه نهم ، گلفام ، میلاد ، نیما یوشیج ، قائم ، نور و مولوی خیابان‌های فرعی شهرک می‌باشند.

دسترسی های شهرک گلستان

  1. دسترسی  به بزرگراه همت غرب و بزرگراه حکیم.
  2. دسترسی  به آزادراه آزادگان شمال.
  3. دسترسی به بزرگراه تهران- کرج.
  4. دسترسی به مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر.

مراکز مهم شهرک گلستان

از جمله مراکز خرید میتوان به مرکز خرید بزرگ طوبی اشاره کرد همچنین مراکز خرید بزرگ دیگر که در این منطقه  در حال ساخت هستند نیز میتوان اشاره کرد مرکز خرید بزرگ ایران مال ، مرکز خرید مال مون ، مرکز خرید آفتاب ، مرکز خرید رزمال ، مرکز خرید پارامیس مرکز میوه و تربار نیز در انتهای بلوار امیر کبیر نیز از مراکز مهم خرید روزانه در شهرک راه آهن است در این مرکز خرید همه چیز برای خرید وجود دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی