گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

معرفی مجتمع مسکونی پارسیان

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ب.ظ

مجتمع مسکونی پارسیان یکی از قدیمی ترین مجتمع های مسکونی منطقه 22 است که در اصلی ترین بلوار شهرک گلستان ( بلوار امیرکبیر) قرار گرفته است.

مجتمع مسکونی پارسیان به دلیل مدیریت، انضباط و امنیت بسیار خوب و بالایی که دارد، از همان ابتدای تحویل، در زمره برج های بسیار ویژه و پر طرفدار منطقه 22 قرار گرفته است و هنوز نیز این افتخار را حفظ کرده است. این مجتمع مسکونی که توسط تعاونی مسکن بانک پارسیان ساخته شد، جزو برج های سند دار منطقه22 می باشد.

مجتمع مسکونی پارسیان مجتمع مسکونی پارسیان


این مجتمع مسکونی در قالب 7 برج 5 الی 8 طبقه ساخته شده است که در هر طبقه 4 واحد مسکونی وجود دارد که درب هیچکدام از واحد ها، رو به روی واحد دیگر نمی باشد.

متراژ واحد های برج های پارسیان از 90 تا 135 متر است و نکته ای که در مورد این متراژ ها دانست این است که تنها یکی از بلوک ها دارای واحد های 135 متری سه خواب است و متراژ دیگری ندارد.

مجتمع مسکونی پارسیان در هم جواری و همسایگی مجتمع مسکونی دانشگاه تهران می باشد.

 

مجتمع مسکونی پارسیان مجتمع مسکونی پارسیان

خصوصیات و امکانات مجتمع تعاونی ساز پارسیان:

همانطور که گفته شد این برج دارای سند است و برای نقل و انتقال نیازی به مراجعه به تعاونی نیست. این مجتمع مسکونی از پر امکانات ترین مجتمع های مسکونی محسوب می شود که علاوه بر درب ورودی حفاظت شده به همراه نگهبانی 24 ساعته، دارای دستگاه خودپرداز بانکی، محوطه بازی کودکان و وسایل ورزشی نیز می باشد. هم چنین این مجتمع مسکونی دارای فضا سازی زیبا و محل نشستن نیز هست.

تمامی واحد ها دارای پارکینگ هستند ولی این امکان را دارند که علاوه بر خیابان کشی که برای پارکینگ مهمان انجام شده است، از اجاره کردن پارکینگ مهمان ریموت دار نیز برخوردار باشند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این مجتمع مسکونی، دارا بودن ویو زیبای دریاچه برای برخی از واحد ها است. هم چنین این مجتمع مسکونی به خاطر موقعیت مکانی که در آن قرار دارد، دارای دسترسی های بسیار مناسب داخل شهری و دسترسی سریع و آسان به تمامی واحد های تجاری است. دسترسی به دریاچه چیتگر و بزرگراه های همت، حکیم و آزادگان نیز، از دیگر خصوصیات و مزایای بسیار خوب این مجتمع مسکونی برای ساکنین خود است.

مجتمع مسکونی پارسیان

مشخصات فنی مجتمع مسکونی پارسیان امیرکبیر:

سازه این برج از اسکلت فلزی است و نمای آن  را سیمان پلاستر رنگی تشکیل  داده است. تمامی پنجره ها به صورت دو جداره تعبیه شده اند و گرمایش برج ها نیز، مرکزی است.

دوربین مداربسته در محوطه و تمامی طبقات و آیفون تصویری برای تمامی واحد ها نیز از دیگر امکاناتی است که در ساخت این برج به کار برده شده است.

مجتمع مسکونی پارسیان

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( مجتمع مسکونی پارسیان ) کلیک نمایید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی