گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

پروژه مسکونی آبشار در منطقه 22

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ق.ظ

معرفی پروژه آبشار

پروژه متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن بوده که یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های سازنده مسکن در کشور بوده و وابسته به بانک مسکن می باشد. این پروژه در منطقه 22 شهرداری تهران و ضلع شمالی اتوبان شهید خرازی و در شمال دریاچه شهدای خلیج فارس و در زمینی به مساحت حدود 26000 مترمربع در حال احداث می باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که پروژه در زمان مقرر توسط سازنده تحویل نگردد به ازای مدت زمان دیرکرد معادل سود بانکی به خریدار خسارت پرداخت خواهد گردید.

مشخصات پروژه برج های آبشار

این پروژه شامل 5 برج 21 طبقه از مجموع 11 بلوک بوده است که زیر بنای کل این برج ها حدود 124,000 مترمربع می باشد. برج ها شامل 17 طبقه مسکونی3 طبقه زیر زمین و یک طبقه همکف می باشد. تعداد واحدهای در دست ساخت در این 5 برج 731 واحد دو و سه خوابه، با زیر بنای مفید حدود 106 متر می باشد

دسترسی های پروژه مسکونی آبشار

پروژه آبشار به واسطه نزدیکی به اتوبان همت دارای دسترسی بسیار خوبی بوده و به دلیل قرار گرفتن در شمال اتوبان همت دسترسی مناسبی به مراکز درمانی از جمله بیمارستان تریتا و بیمارستان پروفسور سمیعی داشته و همچنین دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید منطقه 22 از جمله رز مال و ایران مال دارد.

پروژه آبشار نزدیک مجموعه تفریحی آبشار تهران نیز قرار دارد.

امکانات پروژه آبشار 

  • استخر سونا جکوزی 
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • لابی و مشاعات بسیار شیک
  • لابی من 24 ساعته 
  • 750 متر تجاری برای نیاز های ساکنین 

پروژه آبشار یکی از معتبرترین و از لحاظ موقعیت مکانی پرمتقاضی ترین پروژه های منطقه 22 است که از میان پروژه هایی که در شمال بزرگراه خرازی واقع شده اند برج های این پروژه به دلیل تعدد واحدهای مسکونی، شهرک آبشار نام گرفته که ورودی اصلی آن درست در ضلع جنوبی میدان خرم آباد واقع شده است که با راه اندازی این شهرک، با قرارگیری مرکز تجاری تفریحی رزمال و همچنین بیمارستان تخصصی تریتا در جنوب این شهرک و افتتاح شهرک آبشار در نیمه دوم سال 98، بدون تردید شهرک آبشار در شمال همت مرکزیت خاصی خواهد یافت که باعث رشد واحدهای مسکونی آن خواهد شد مخصوصا با نزدیک شدن هر چه بیشتر به افتتاح و راه اندازی بیمارستان تخصصی مغز پروفسور سمیعی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی