گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

۲۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

برج های امین

معرفی برج های امین

برج های امین در منطقه 22 شهرداری تهران ضلع غربی دریاچه چیتگر و ضلع شرقی شهرک چیتگر و در بلوار حدادی واقع شده است. برج های امین متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد. این موضوع سبب شده تا این برج ها از امنیت خوبی برخوردار باشند چرا که بافت پرسنل نیروی انتظامی همچنان در آن حفظ شده است. اگرچه که تعدادی از آن ها نیز واحد های خود را به عموم مردم فروخته اند و قسمتی از بافت مجتمع مردم عادی هستند.

مشخصات برج های امین

برج های امین ۷ برج دارد. نام برج ها به تفکیک A1 یا همان نرگس، A2 یا همان نسترن، A3 یا همان نیلوفر، A4 یا همان مریم، A5 و A6 یا همان مینا، A7 یا همان یاس

در کل این مجتمع ۴۳۶ واحد با ۸۷۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد. واحد ها یک یا دو یا سه خوابه هستند.

در برج A1 در هر طبقه ۶ واحد وجود دارد.
در برج A2 در هر طبقه ۴ واحد وجود دارد.
در برج A3 در هر طبقه ۴ واحد وجود دارد.
در برج A4 در هر طبقه ۴ واحد وجود دارد.

در برج A5 و A6 در هر طبقه ۸ واحد وجود دارد. توضیحی در رابطه با این برج بدهیم. این دوبرج یعنی A5 و A6 به هم چسبیده اند و فی الواقع یک برج محسوب می شوند. در نتیجه هم از پارکینگ و هم از راهروی طبقات به هم متصل هستند و این دو برج روی هم، در هر طبقه ۸ واحد دارند. یعنی در واقع یک برج است ولی نام دو برج را بر روی آن گذاشته اند.

در برج A7 نیز در هر طبقه ۴ واحد وجود دارد.

متراژ واحدها در برج های امین از ۶۱ تا ۱۶۰ متر هستند.

امکانات برج های امین

  • پنجره های آلومینیومی با شیشه های دوجداره
  • دوربین مداربسته 
  • شوتینگ زباله
  • سرمایش و گرمایش چیلر بویلر مرکزی
  • سیستم اعلام حریق و اطفا حریق 
  • ماهواره مرکزی
  • درب ضد سرقت برای واحدها
  • کناف و نور مخفی سقف
  • فن کوئل سقفی
  • اگزاست مرکزی سرویس ها و هود آشپزخانه
  • شیر آلات kwc
  • سالن اجتماعات 

دسترسی های برج های امین

از مهم ترین دسترسی های این برج، دسترسی سریع و بدون نیاز به وسیله نقلیه، تا دریاچه چیتگر است.

هم چنین، این مجتمع مسکونی، در نزدیکی مجتمع تجاری ایران مال نیز قرار دارد.

دسترسی به بزرگراه همت و حکیم نیز، از دسترسی های رفت و آمدی این برج ها محسوب می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۳:۳۲
حسین جعفری

دهکده المپیک

معرفی دهکده المپیک

محله دهکده المپیک یکی از محلات قدیمی تهران است ، قدیمی ترین بخش محله مربوط به ساختمان های دهکده المپیک است و بخش جدید محله نیز بلوار دهکده المپیک از همت تا میدان المپیک را شامل می شود.  این منطقه در شمال غربی تهران قرار دارد. در گذشته جزئی از اراضی کن بوده و جزو منطقه ۵ تهران محسوب شده است، اما با تقسیم اراضی شهرداری منطقه ۵ و تأسیس شهرداری منطقه ۲۲، محله‌ای از محلات این منطقه جدید شد.

تاریخچه احداث این محله به زمان برگزاری بازیهای المپیک در فواصل بین سال های۱۳۵۰ الی ۱۳۵۷برمی گردد. هدف از احداث چنین محله ای که تحت عنوان دهکده المپیک نامگذاری گردیده ، ایجاد امکانات اسکان ورزشکاران سایر کشورها و همچنین توسعه و گسترش امر ورزش از نظر آکادمیک بوده است. بعدها محدوده ی فعلی دانشگاه علامه طباطبایی تبدیل به مکان اسکان هموطنان جنگ زده در جریان جنگ تحمیلی شده و محله مذکور مدتی به عنوان میزبان در خدمت شهروندان شهرهای جنوبی کشور گردیده بود.

این محله در شمال غربی تهران در منطقه 22 واقع شده است. در ضلع شرقی این شهرک رودخانه و باغ‌ های کن و در ضلع شمالی آن رشته کوه‌های البرز قرار دارند، همچنین این شهرک از ضلع جنوبی به اتوبان همت ختم می‌شود.

مشخصات دهکده المپیک

بافت این محله قدیمی محسوب می شود چرا که این شهرک در دهه 40 قبل از انقلاب ساخته شده است. دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد، بلوک های چهار یا پنج طبقه با فضای سبز از یکدیگر جدا شده اند و محله ای نسبتا دنج و خاصی را تشکیل داده اند.

دسترسی های دهکده المپیک

در ضلع شرقی این محله رودخانه و باغ‌ های کن و در ضلع شمالی آن رشته کوه‌های البرز قرار دارند. همچنین این محله از ضلع جنوبی به اتوبان همت ختم می‌شود. دسترسی اصلی این محله از اتوبان شهید همت است که از شرق به غرب آن ختم می شود. از سمت جنوب به شمال با اتوبان آزادگان هم مسیر می شود.

اماکن تفریحی و ورزشی دهکده المپیک

دهکده المپیک به دلیل همجواری با بزرگترین قطب های گردشگری منطقه 22 یعنی دریاچه چیتگر و آبشار تهران توانسته است توجه خانواده های بسیاری را به خود جلب کند. از جمله امکان تفریحی نزدیک به این محله می توان به بوستان بزرگ جوانمردان، آبشار تهران و پارک جنگی چیتگر و دریاچه خلیج فارس تهران در همسایه غربی این محله اشاره کرد. معروفترین مکان برای ورزش و ورزش دوستان باشگاه ورزشی توحید است که برای تمامی ساکنین محله شناخته شده می باشد. سینما دهکده جایی برای تفریح ساکنین داخل شهرک و دیگر شهروندان می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۲۳
حسین جعفری

برج های مسکونی پارسیا

معرفی برج های مسکونی پارسیا

این پروژه با 888 واحد مسکونی، دومین پروژه بزرگ اتحادیه نمونه رسا می باشد که عملیات اجرایی آن در تابستان سال 85 آغاز شد و با اتمام آن در تابستان سال 90، واحدهای مربوطه طبق زمان بندی از پیش تعیین شده به مالکان آن تحویل شد.
 برجهای مسکونی پارسیا علاوه بر در همجواری با یکی از بزرگترین و بهترین مجتمع های تجاری اداری منطقه 22 شهرداری تهران بنام آرتمیس، جزو نزدیکترین برج ها به دریاچه چیتگر نیز می باشد. 

مشخصات برج های مسکونی پارسیا

این پروژه در قالب 12 برج 26 طبقه در زیربنای 19 هزار و 500 متر مربع اجرا شد و متراژ مفید مسکونی آن 123 هزار مترمربع می باشد. همچنین مجموعه مجتمع های مسکونی پارسیا از 14 واحد تجاری و دو واحد خدماتی نیز برخوردار هستند. استفاده از مرغوب ترین مصالح و بهترین روش های اجرایی از شاخصه های اصلی این پروژه است. این پروژه با دارا بودن امکانات رفاهی مانند زمین بازی برای کودکان، پارکینگ روباز و آبنمای بزرگ، از پروژه های شاخص اتحادیه رسا در غرب تهران است.
واحدهای این مجموعه دارای دو تیپ 130 متری و 190 متری می باشد که از طبقه 1 تا 17 هر طبقه چهار واحد 130 متری سه خوابه در دو نقشه می باشد و از طبقه 17 تا 21 هر طبقه شامل 2 واحد مسکونی 190 متری است.

امکانات برج های مسکونی پارسیا

  • شوتینگ زباله
  •  آنتن و ماهواره مرکزی
  •  لابی و لابی من
  • درب ریموت دار
  •  سه  طبقه پارکینگ
  • 2 لاین آسانسور
  • سرمایش و گرمایش مرکزی
  •  محوطه سازی بسیار زیبا

دسترسی های برج های مسکونی پارسیا

دسترسی به میدان ساحل و بلوار کاشان نیز از دیگر دسترسی های محلی این مجتمع مسکونی است؛ هم چنین، دسترسی به بزرگراه هایی همچون همت (خرازی) ، بزرگراه حکیم و بزرگراه آزادگان، از دسترسی های سریع و کاربردی این مجتمع مسکونی است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۸ ، ۰۱:۴۳
حسین جعفری

شهرک نمونه سپاه

معرفی شهرک نمونه

شهرک نمونه سپاه به عنوان اولین پروژه های ساخته شده توسط اتحادیه تعاونی های نمونه رسا در منطقه 22 شهرداری تهران با سرعت و کیفیتی بالا در زمان خود در مناطق غرب تهران و ضلع شمالی بزرگراه همت ساخته شد و پس از مدت کوتاهی به یکی از سکونتگاه های پرطرفدار منطقه 22 تهران تبدیل شد. ساخت و ساز در این شهرک همانند سایر شهرک هایی مطرح تهران در بیش از یک فاز رونق گرفت به نحوی که فاز 1 دارای بیش از 10 سال قدمت و در فاز 2 تقریبا دارای 8 سال قدمت است. یکی از مهمترین مواردی که خانه های این شهرک را برای خرید محبوب کرده است مجتمع هایی با واحدهای زیر 80 متر در منطقه 22 است که همگی دارای سند هستند و توجه بساری از زوج های جوان و خانه اولی ها را برای سکونت در این محدوده جلب کرده است.

مشخصات شهرک نمونه

ساختمان های شهرک نمونه سپاه در قالب ساختمان های 8 و 10 طبقه ساخته شده اند که در بلوک های فاز 1، در هر طبقه 8 واحد به صورت های غربی و شرقی و در بلوک های فاز 2، در هر طبقه، 4 واحد مسکونی تعریف شده است.

متراژ واحد های این شهرک، به صورت واحد های 60 و 68 متری 1 خواب و واحد های 67، 70 و 77 متری 2 خواب طراحی شده است که تمامی واحد ها دارای آیفون تصویری و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

امکانات شهرک نمونه سپاه

  •  2 لاین آسانسور باربر و نفربر
  • سیستم اعلام حریق
  • آنتن مرکزی
  • شوتینگ زباله
  • سیستم سپتیک تانک
  •  درب ریموت دار
  • نگهبانی 24 ساعته

دسترسی های شهرک نمونه

دسترسی ها و خیابان های مهم هر منطقه یکی از مهمترین مواردی است بعد انتخاب یک خانه مناسب در بهترین محله های تهران برای سکونت باید در نظر بگیریم. اگر بخواهم دسترسی های مهم محله آبشار تهران را به شما معرفی کنم، باید به بزرگراه شهید همت و شهید خرازی اشاره کنم که مهمترین دسترسی های محلی برای تردد به مرکز شهر هستند که مدت زمان تقریبی برای رسیدن به هر کدام از این بزرگراه ها را می توانیم کمتر از 10 دقیقه تخمین بزنیم. یکی از مشکلات عمده ی منطقه ی 22 شهر تهران عدم دسترسی به سیستم حمل و نقل سریع السیر مثل مترو و اتوبوس های تندرو در این نواحی است، اما نا گفته نماند که سیستم حمل و نقل با اتوبوس برای دسترسی به مرکز شهر و ایستگاه های مهم مترو، مثل مترو صادقیه و مترو چیتگر عملکرد خوبی برای ساکنین این محله داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۹
حسین جعفری

برج های سروناز

معرفی برج های سروناز

مجتمع سروناز مربوط به ارتش می شود و حق امتیاز آن متعلق به تعاونی مسکن دژبان ارتش می باشد. این برج ها در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده اند.

مشخصات برج های سروناز

این برج ها در قالب ۸ بلوک ساخته شده که ۵ بلوک آن ۱۵ طبقه و ۳ بلوک ۸ طبقه است که هر یک از بلوک‌ها دارای سه طبقه پارکینگ نیز می باشد. در بلوک‌های ۱۵ طبقه در هر طبقه ۶ واحد و در بلوک های ۸ طبقه در هر طبقه ۳ واحد مسکونی قرار گرفته است. متراژ واحد های برج ها از 70 تا 140 متر متفاوت هستند.

امکانات برج های سروناز

  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • 2 لاین آسانسور
  • گرمایش مرکزی و سرمایش اسپیلت
  • آنتن مرکزی

دسترسی های برج های سروناز

همانطور که گفته شد، این مجتمع مسکونی، در حدافاصل میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده است؛ بنابراین، یکی از مهم ترین دسترسی های آن، دسترسی سریع و آسان به مجموعه تفریحی دریاچه خلیج فارس و استفاده از مزایای آن است.

هم چنین، دسترسی آسان به بزرگراه های همت، حکیم و آزادگان، عبور و مرور ساکنین این مجتمع را بسیار سهولت می بخشد.

نیاز به واحد های تجاری نیز، بی شک یکی از نیاز هایی است که برای مجتمع های مسکونی ضروری است. دسترسی سریع به میدان ساحل که مملو از واحد های تجاری است، این مشکل را نیز، حل نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۰۲:۱۸
حسین جعفری

برج های عرفان

معرفی برج های عرفان

برج های عرفان در منطقه 22 شهرداری تهران و در ضلع شمالی دریاچه چیتگر واقع شده و توسط شرکت ساختمانی آ.اس.پ اجرا و ساحته شده است. این برج ها از امکانات بسیاری برخوردار بده و دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد.

مشخصات برج های عرفان

این مجموعه شامل 4 بلوک مسکونی می باشد که در هر بلوک، 2 برج مجزا را شاهد هستیم که دو به دو مشابه یکدیگر و به لحاظ تعداد طبقات شرایط زیر را دارند. در هر طبقه، 6 واحد مسکونی و دو طبقه پنت هوس دوبلکس و فلت، در تمامی برج ها نیز تعریف شده است.

  • 2برج: 16 طبقه
  • 2 برج: 17 طبقه
  • 2 برج: 20 طبقه
  • 2 برج: 24 طبقه

امکانات برج های عرفان

برج های عرفان علاوه طراحی زیبا از امکاناتی به شرح زیر برخوردار می باشد:

  • سالن اجتماعات
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • مهد کودک
  • فضای بازی کودکان
  •  درمانگاه
  •  داروخـانه
  •  کـتابخانه
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • پیست دوچرخه سـواری
  • سـالن اجتمـاعات
  • آمفی تئاتر روباز
  • سوپر مارکت
  • سیستم گرمایش ـ سرمایش : موتورخانه مرکزی + دیگ آب گرم
  • 3 لاین آسانسور( 2 دستگاه نفربر 8 نفره و 1 دستگاه آسانسور باری)
  • فست فود
  • بانک
  • خشکشویی
  • آژانس اتومبیل
  • شیرینی فروشی

دسترسی های مجتمع مسکونی عرفان

از جمله مهم ترین دسترسی های این مجتمع مسکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به دریاچه چیتگر و مجموعه بام لند 
  • دسترسی به بزرگراه هایی همچون همت، آزادگان و تهران – کرج
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۱:۵۶
حسین جعفری

 برج احرار

معرفی برج احرار

این برج ها توسط تعاونی احرارالزمان و آزادگان، در سال 1385 در منطقه 22 شهرداری تهران در ضلع شمال شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت برج های آسمان و عرفان، اجرا و ساخته شده است. این تعاونی صاحب امتیاز اولیه این برج ها بوه ولی بعدا امتیاز برخی از آن ها را به تعاونی هایی مانند تعاونی سازمان برنامه بودجه و تعاونی مسکن آموزش و پرورش واگذار کرده و دو برج از مجموعه نیز، با مشاکت پیمانکار دیگری ساخته شد.

مشخصات برج احرار

این مجتمع مسکونی شامل 7 برج 15 الی 18 طبقه می باشد که در هر کدام از طبقات برج ها 4 واحد شمالی و جنوبی را شاهد هستیم. متراژ این واحد ها از 125 تا 135 متر متغیر بوده و تمام واحد ها از 3 اتاق خواب به همراه امکانات زیر برخوردار می باشند.

  • چشم انداز دریاچه
  • 3 لاین آسانسور
  • سرمایش و گرمایش مرکزی
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • پارکینگ
  • انباری
  • موقعیت مکانی مناسب

دسترسی های برج احرار

از جمله دسترسی های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی سریع و آسان به مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر
  • دسترسی به بام لند
  • دسترسی به بزرگراه های همت و آزادگان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۸ ، ۰۱:۲۹
حسین جعفری

شهرک مسکونی شهید باقری

معرفی شهرک مسکونی شهید باقری

محله ی شهرک شهید باقری تهران از شهرک‌های 12-13 ساله منطقه 22 تهران است که در شمالی‌ترین بخش این منطقه از تهران واقع شده‌ است. با توجه به موقعیت منطقه  اکثر ساکنان این محله را بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح کشور تشکیل داده اند و روز به روز بر جمعیت این محله از تهران افزوده می شود. این شهرک در منطقه 22 و در مجاورت آبشار تهران قرار گرفته و دارای امکانات فراوان و همچنین آب و هوایی مطلوب می باشد. شهرک شهید باقری در شمال دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و غرب شهرک نمونه قرار دارد. جنوب شهرک باقری در موازات اتوبان خرازی قرار داشته و شمال آن به دامنه کوه و آبشار تهران منتهی می شود. زمان ساخت برخی قسمت های این شهرک مربوط به 20 سال پیش است لذا دارای دو نوع بافت قدیمی و جدید می باشد. این شهرک که توسط تعاونی مسکن سپاه احداث شده، امتیاز آن به سازمان آتش نشانی و تعاونی نظام پزشکی واگذار شده است.

مشخصات شهرک شهید باقری

با توجه به پیشینه این شهرک و زمان ساخت آن بافت قدیمی شهرک شهید باقری دارای آپارتمان هایی 4 و 6 طبقه  می باشد که تنها در آپارتمان های 6 طبقه آن آسانسور تعبیه شده است. این بخش از شهرک در مجموع 500 بلوک مسکونی را شامل می شود. بافت جدید شهرک شهید باقری که شامل 3 برج تازه تاسیس می شود، دارای برج های 12 تا 20 طبقه 6 سال ساخت می باشد. برج های این مجموعه دارای سند نیز می باشد که برای مالکین و خریداران آن بسیار حائز اهمیت است.

دسترسی های شهرک شهید باقری

بزرگراه شهید خرازی یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به شهرک است که از تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه آزادگان شروع می‌شود. این بزرگراه در چهارده کیلومتری خود از محله زیبادشت و دهکده المپیک می‌گذرد و با عبور از شمال شهرک از تقاطع بلوار پژوهش نیز عبور می‌کند، البته قابل ذکر است که در حال حاضر دسترسی به بخش شمالی این شهرک از ورودی آبشار تهران نیز انجام می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۰۱:۲۶
حسین جعفری

برج صیاد 2

معرفی برج صیاد 2

پس از برج صیاد1، مجموعه برج صیاد 2، دومین فاز اجرا شده از برج های صیاد شیرازی می باشد که درپاییز سال 94 تحویل مالکین گردید. این برج ها توسط تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش در منطقه 22 شهرداری تهران اجرا و ساخته شده است. مجتمع صیاد 2 در فاصله 500 متری از دریاچه چیتگر و در قسمت جنوبی آن قرار گرفته است که به لحاظ جایگیری در منطقه، شرایط خوبی از نظر موقعیت مکانی و همچنین آب و هوایی دارا است. 

مشخصات برج صیاد 2

این برج شامل 8 بلوک مجزا بوده که نیمی از بلوک ها در قسمت جنوبی و بقیه در بخش عقبی مجتمع بنا شده اند. هرکدام از بلوک ها دارای 20 طبقه بوده که در هر کدام از طبقات این بلوک ها 4 واحد بصورت غربی و 4 واحد در بعد شرقی بلوک قرار گرفته است. برای طبقات این برج ها، 19 طبقه به واحد های مسکونی تعلق داشته و 1 طبقه که پایین ترین طبقه بلوک نیز می باشد به عنوان لابی در نظر گرفته شده است.
در کل می توان گفت برج صیاد2، دارای 1100 واحد مجزا می باشد که در بلوک های جداگانه تعبیه شده است. واحد ها به لحاظ متراژ از 116 تا 161 متر متغیر بوده و از نظر تیپ آپارتمان نیز با یکدیگر متفاوت هستند، بطوری که واحد های 116 و 144 متر دو خوابه (یک خواب مستر) و واحد های 157 و 161 متر سه خوابه (یک خواب مستر)؛ می باشند.
بلوک های این مجتمع با حرف S نامگذاری شده و در این بین، بلوک S8 دارای ظاهر و همچنین ارتفاعی متفاوت نسبت به دیگر برج های این مجتمع مسکونی می باشد.

دسترسی های برج صیاد2

شهرک صیاد در ضلع شمال غرب میدان دریاچه و جنوب اتوبان خرازی واقع شده است همچنین دسترسی عالی به اتوبان حکیم و بزرگراه آزادگان را دارا میباشد. برج های صیاد در جوار مجتمع تجاری خلیج فارس واقع شده که این مجتمع تجاری توانایی براورده کردن نیاز های روزمره افراد شهرک مسکونی صیاد را دارد

دسترسی عالی به مراکز تفریحی و تجاری: آبشار تهران ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه (ایران مال) ، رزمال ، بزرگ ترین شهر بازی خاورمیانه(پارک هزار و یک شهر)

امکانات برج صیاد 2

  • سالن اجتماعات
  • 4 لاین آسانسور که آسانسور ها به صورت هتلینگ هستند
  • لابی شیک و مجلل و  لابی من 24 ساعته
  • پله اظطراری و سیستم اعلام حریق
  • 3 طبقه پارکینگ مجهز و همچنین وجود فضای کافی برای پارکینگ میهمانان برج
  • مجهز به دورببین مداربسته
  • تراس و بالکن های بزرگ مشرف به دریاچه
  • آنتن مرکزی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۹
حسین جعفری

معرفی برج صیاد 1

برج های صیاد توسط ستاد مشترک ارتش در 2 فاز جداگانه اجرا و ساخته شده است، در منطقه 22 شهرداری تهران و در شرق دریاچه چیتگر قرار دارد. برج صیاد1 دارای سند تک برگی بوده و جزو مجتمع های قدیمی ساز منطقه به حساب می آید که در اواخر سال 89 تکمیل و به مالکان تحویل داده شد. 

مشخصات برج صیاد 1

برج صیاد 1 شامل 9 بلوک مجزا بوده و دارای نمایی از سیمان شسته شده می باشد. بلوک های برج صیاد دارای 14 الی 17 طبقه در هر بلوک می باشد. بطوری که طبقات پایینی در هر بلوک دارای 4 واحد بوده اما طبقات بالاتر با افزایش متراژ واحد ها دارای 2 واحد می باشد. متراژ واحد ها در بلوک های برج صیاد از 80 تا 180 متر متغیر بوده و هر کدام دارای 2 یا 3 اتاق خواب بوده و از امکاناتی به شرح زیر برخوردار می باشد.

امکانات برج صیاد 1

از جمله امکانات این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 2 لاین آسانسور مجزا در هر برج از مجتمع
  • لابی شیک با لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات 
  • نمازخانه در لابی برج ها
  • سیستم گرمایش مرکزی و سرمایش به وسیله کولر
  •  سیستم اطفا حریق
  •  پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمام واحد ها به اضافه پارکینگ مهمان

دسترسی های برج صیاد 1

بین بلوک های این بخش از منطقه محوطه سازی مناسبی صورت نگرفته اما دارای خیابان کشی کامل در بین بلوک ها می باشد که دسترسی به آنها را سهولت بخشیده و عبور و مرور ساکنین به هر کدام از بلوک ها را با وسیله نقلیه امکان پذیر کرده است.

مجتمع صیاد به سبب نزدیکی به بزرگراه های همت(خرازی) و حکیم دارای دسترسی مناسبی می باشدو علاوه بر این نزدیکی برج صیاد به مجتمع تجاری-اداری ایران مال که بزرگترین مرکز خرید در خاورمیانه می باشد نیز مزیتی قابل تامل برای این مجتمع مسکونی می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۲:۳۱
حسین جعفری