گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

موقعیت پروژه خدمات موتوری حکیم

این پروژه مربوط به منطقه 5 شهرداری بوده و در شهرزیبا، تقاطع بلوار تعاون و خیابان الهام در حال ساخت است. عملیات اجرایی این پروژه که متعلق به کارکنان سه سازمان از شهرداری می باشد مراحل تکمیلی را طی می کند. سازمان خدمات موتوری، سازمان پسماند و سازمان میادین میوه و تره بار دارندگان حق امتیاز این پروژه می باشند.

مشخصات پروژه خدمات موتوری حکیم

پروژه موتوری حکیم در دو سایت شمالی و جنوبی بلوار تعاون واقع در منطقه 5 می باشد و در حال حاضر تمامی اعضا واحدهای خود را انتخاب کرده اند. واحد های این پروژه از 85 تا 169 متر متغیر بوده و قیمت آن بسته به طبقه و جهت و موعد تحویل تغییر خواهد کرد.

شرایط خرید و تحویل

تحویل پروژه به اعضا این تعاونی از نیمه اول سال 98 آغاز و همچنان ادامه دارد.

همانطور که گفتیم قیمت ها قطعی نبوده و بسته به زمان تحویل تغییر می کند

تمامی نقل و انتقالات تنها در دفتر تعاونی انجام می شود.

در کل این پروژه به دلیل موقعیت مکانی ویژه ای که دارد برای آن دسته از خریدارانی که قصد خرید و سکونت فوری دارند، بسیار توصیه می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۹
حسین جعفری

پروژه بازنشستگان ارتش(نگین ساحل)

پروژه نگین ساحل توسط تعاونی خوشنام بازنشستگان و درجه داران ارتش در حال ساخت میباشد. تعاونی بازنشستگان و درجه داران ارتش تا قبل از این پروژه ۱۰۷۴ واحد مسکونی در منطقه ۲۲ تهران با کمترین تاخیر تحویل اعضا داده اند. زمان اعلام شده برای تحویل این مجموعه آخر سال 99 می باشد.

موقعیت پروژه نگین ساحل

پروژه نگین ساحل در شمال دریاچه چیتگر در میدان ساحل منطقه 22 در خیابان نیما یوشیج واقع شده که در قلب منطقه 22 و بهترین دسترسی را به شهرک چیتگر دارد، پروژه بازنشسنگان ارتش در قالب یک برج ، ۲۵ طبقه است که ۴ طبقه پارکینگ  یک طبقه لابی و بیست طبقه مسکونی میباشد.

مزایای پروژه نگین ساحل

پروژه درجه داران بازنشسته ارتش یکی از پروژه های سود آور منطقه 22 محسوب میشود به این دلیل که این تعاونی هنگامی که قیمت زمین به طور ناگهانی افزایش پیدا نکرده بود و بازار در سکون قرار داشت اقدام به خرید زمین در منطقه 22 کرد ، به همین دلیل قیمت ساخت این واحد ها نسبت به سایر برج ها مناسب تر است و برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارند بسیار سود آور محسوب میشود.

علاوه بر این موقعیت جغرافیایی، دسترسی عالی و چشم انداز بی نظیر پروژه نگین ساحل از مزایای این برج در حال ساخت می باشد. لازم به ذکر است که طبقه واحدها حدودا مشخص می باشد.

شرایط پرداخت

واریزی اعضا تا شهریور 98 مبلغ 400 میلیون تومان و امتیاز بسته به طبقه واحدها متفاوت می باشد. اقساط  پرداختی هر 3 ماه 10 میلیون تومان می باشد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۸ ، ۰۱:۲۴
حسین جعفری

پروژه فرزانگان 

پروژه مسکونی فرزانگان منطقه ۲۲ توسط تعاونی توسعه ابنیه همت ساخته شده است. این تعاونی مجزا شده از تعاونی همت سپاه می‌­باشد. با اینکه بسیاری از پروژه­های منطقه ۲۲ به علت رکود مسکن یا مشکلات مالی متوقف شده است. تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت و مشارکت ۴ پروژه­‌ی همزمان از جمله لکسون، پروژه مسکونی آسمان و پروژه مسکونی فرزانگان منطقه ۲۲ است.

مشخصات کلی پروژه فرزانگان 

پروژه مسکونی فرزانگان برج مسکونی در منطقه بلوار کوهک و نزدیک به پارک جنگلی چیتگر میباشدکه در سال 1395 توسط تعاونی ابنیه همت سپاه از شرکت پاسارگاد طب سازه خریداری شد. این شرکت یکی از تعاونی های فعال و خوشنام از اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا میباشد و پروژه های موفقی همچون پروژه آرتمیس و برج های رسا و برج های نمونه و پروژه لکسون را در پرونده خود دارد.
برج مسکونی فرزانگان با 22 درصد پیشرفت فیزیکی توسط شرکت طب سازه و با متراژ واحد ها 200 متری متوقف شده بود و پروژه فرزانگان در اواخر سال 1395 پس از عضوگیری و دریافت پیش پرداخت از اعضا توسط تعاونی توسعه ابنیه همت خریداری گردید.

متراژ واحدهای پروژه فرزانگان :

پروژه فرزانگان در سه متراژ 95 و 175 و 205 به اعضا تعاونی واگذار گردیده است که البته دارندگان متراژ 95 متری می توانند متراژهای متفاوتی نسبت به این متراژ را داشته باشند.

دسترسی های پروژه مسکونی فرزانگان منطقه ۲۲:

این پروژه دارای دسترسی بسیار مناسبی از شمال به اتوبان حکیم از شرق به اتوبان آزادگان و از جنوب به بزرگراه تهران کرج و جاده مخصوص و از غرب به بلوار کاج می­باشد و همچنین مترو چیتگر در فاصله­‌ی کمی از  پروژه مسکونی فرزانگان چیتگر قرار دارد.

برتری های پروژه فرزانگان:

پیش فروش برج فرزانگان منطقه ۲۲ دارای امتیازات ویژه نیز هست. یکی از امتیاز ها وام ۹۰ میلیون تومانی روی هر واحد می­باشد که از قیمت کلی هر واحد کم می­کند. همینطور به دلیل فاصله­‌ی کم با پارک جنگلی چیتگر و داشتن آب و هوایی بسیار مناسب و تمیز به عنوان امتیاز دیگر پروژه فرزانگان منطقه ۲۲ می توان نام برد.

امکانت پروژه نیز شامل مجموعه ورزشی تفریحی ،استخر,سونا,جکوزی  ،سالن ورزشی، امکانات رفاهی، رستوران ،کافی شاپ ،سوپرمارکت، سالن اجتماعات می باشد

هر واحد مسکونی پروژه مسکونی فرزانگان دارای وام مسکن 90 میلیون تومان  می باشد که مبلغ وام از هزینه ساخت کسر خواهد گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۸ ، ۲۳:۲۷
حسین جعفری

پروژه مهتاب 2

برج مهتاب2 توسط شرکت سرمایه گذاری صنعت ساختمان الدوز آذربایجان ایرانیان در شمال اتوبان حکیم و در مروارید شهر منطقه 22 تهران در حال اجرا می باشد. این شرکت سرمایه گذاری دارای سابقه ای درخشان و قابل اعتماد می باشد. این شرکت دارای چند پروژه تمام شده و موفق با نام های مهتاب ( 1 ) در استان های اردبیل، تبریز و تهران می باشد.

 پیش فروش پروژه مهتاب مروارید شهر با دفترچه پیش سند انجام می شود و امکان انتخاب واحد برای خریدار فراهم می باشد که مزیتی برای این پروژه به حساب می آید.

سازه این برج از نوع اسکلت فلزی است و دارای واحدهایی با متراژهای ۱۲۵ / ۱۳۰ / ۱۳۱ / ۱۳۲/ ۱۵۰ / ۱۵۵ / ۱۶۸ / ۱۷۰ متر می باشد. برای هر متر 4.5 میلیون ( قراداد ساخت پایه ) + 1.5 میلیون ( تراکم ) می باشد.

امکانت رفاهی پروژه مهتاب به شرح زیر خواهد بود:

 مجهز به باند هلی کوپتری

کلیه واحد ها دارای پارکینگ و انباری

دارای چهار دستگاه آسانسور ( باربر، نفربر)

دربهای ورودی واحدها ضد سرقت

درب های اتاق خواب و سرویس از نوع  HDF

پنجره واحد دو جداره از نوع  UPVC

رنگ آمیزی و نقاشی کلیه واحدها

نصب کابینت در کلیه واحدها از نوع  MDF

کف هال،پذیرایی و اتاق خواب ها از نوع سرامیک درجه 1

کاشی کاری حمام، سرویس و آشپزخانه تا سقف

شوتینگ زباله

آیفون تصویری

سیستم سرمایش و گرمایش از نوع چیلر و موتورخانه

کلیه واحدها دارای توالت فرنگی و ایرانی

شیرآلات درجه یک از نوع استاندارد

سیستم آنتن مرکزی

سیستم اطفاء حریق

برق اضطراری

در پارکینگ برقی از نوع استاندارد (ریموت کنترل)

کلید و پریز استاندارد

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۸ ، ۰۰:۳۱
حسین جعفری

برج B6 که به برج خلبانان معروف شده در ۳۹ طبقه در پهنه A شهرک چیتگر توسط نیروی هوایی ارتش در حال ساخت است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص خلبانان نیروی هوایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران میباشد ,ساخته می شود.
محل آن در منطقه۲۲  پهنه A شهرک چیتگر ضلع جنوبی مجتمع تجاری و تفریحی  ایران مال , ضلع شمالی اتوبان حکیم و نزدیک باغ گیاهشناسی میباشد.
تمامی واحدهای برج خلبانان ۱۰۵، ۱۱۴ و ۱۳۳ متری هستند جز ۲ طبقه بالای برج که واحدهای ۳ خوابه ۱۵۵ و ۱۶۵ متری می باشند.

موقعیت مکانی پروژه B6

منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه خلیج فارس، شهرک چیتگر، پهنه A (بوستان)، بلوک B6 خلبانان نیروی هوایی ارتش

مشخصات کلی پروژه خلبانان نهاجا

بلوک B6 یا خلبانان در قالب یک برج 39 طبقه در مرحله اتمام دیوارچینی با موعد تحویل نیمه دوم 1399 در حال ساخت می باشد. در هر طبقه 8 واحد با متراژهای 105، 114 و 133 متری طراحی شده است به جز 2 طبقه بالایی برج با واحدهای سه خوابه 155 و 165 متری. 

امکانات پروژه خلبانان شهرک چیتگر

لابی 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی

کاربری پروژه خلبانان ارتش

برج خلبانان با بلوک B6 یک برج مسکونی می باشد.

سازنده برج خلبانان

برج خلبانان توسط تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش ساخته می شود.

روال خرید و فروش و نقل و انتقال برج خلبانان B6

واحدهای برج خلبانان با اینکه انتخاب طبقه شده اند اما همچنان به صورت واریزی و امتیاز خرید وفروش می شوند و قیمت امتیاز نیز بسته به طبقه و جهت واحد دارد. کلیه واحدهای بلوک B6 دارای دفترچه مالکیت هستند و این دفترچه ها در دفتر تعاونی مسکن مرکزی نهاجا به صورت قطعی قابل نقل و انتقال می باشند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید از برج خلبانان و هماهنگی برای بازدید با کارشناسان بخش پیشفروش مسکن صدف تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۸ ، ۰۰:۰۳
حسین جعفری

معرفی کلی پروژه تریتیوم

 

برج تریتیوم توسط شرکت نیکان سازه سدید در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) با فاصله ای کوتاه نسبت به بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع گردیده است که دارای دسترسی به بزرگراه های شهید خرازی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و آزادگان می باشد.

 


اطلاعات تکمیلی پروژه تریتیوم دریاچه چیتگر

 

پروژه تریتیوم در قالب دو برج 26 طبقه (4 طبقه منفی+1 طبقه لابی و مشاعات+21 طبقه مسکونی) در مجموع 168 واحد 148 متری سه خوابه و در هر طبقه 4 واحد و موعد تحویل نیمه اول 1400 در حال ساخت می باشد. از مشخصات و امکانات برج های تریتیوم به موارد زیر می توان اشاره نمود:

 

  1. پارکینگ و انباری جهت هر واحد (فضای پارکینگ ها توسط دوربین های مداربسته تحت کنترل و نظارت لابی من قرار دارد)
  2. سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
  3. استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی (یک آبنما در استخر طراحی شده که چشم انداز آن از فضای استخر، سالن ورزشی و سالن چندمنظوره قابل مشاهده است)
  4. سالن چندمنظوره (تفریحی و ...)
  5. سالن اجتماعات
  6. چهار لاین آسانسور نفربر و باربری با ظرفیت بالا
  7. دارای روف گاردن
  8. لابی و لابی من 24 ساعته
  9. نمای ساختمان پالپینگ
  10. فضای تجاری مختص برج
  11. مجهز به سیستم هوشمند
  12. مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق
  13. پنجره های دوجداره با چشم انداز دریاچه و ایران مال (آبنمای ایران مال)
  14. درب ها و چارچوب های داخلی تمام چوب
  15. سه سرویس بهداشتی جهت هر واحد
  16. حداقل تیغه مشترک بین واحدها
  17. دسترسی تمام واحدها به تراس
  18. کلیدهای برق لمسی
  19. سقف ها وافل


راهنمایی جهت خرید پروژه تریتیوم منطقه 22

 

پروژه تریتیوم دارای قیمت فروش قطعی می باشد. به این معنی که قیمتی که در قرارداد فروش مابین خریدار و سازنده تعیین می شود قابل افزایش نبوده و در انتها سازنده با همین قیمت واحد را با تمامی مشاعات و انشعابات و محوطه سازی و هر آنچه در قرارداد به آن متعهد می شود، به مالک واحد تحویل می دهد. واحدهای پروژه تریتیوم به صورت متری واگذار می شوند و نقل و انتقال آنها نیز از طریق قرارداد فروش در دفتر شرکت نیکان سازه سدید انجام پذیر است. 
شرایط پرداخت جهت خرید یک واحد از پروژه تریتیوم به عنوان یک پیشنهاد با شرایط پرداخت آسان و منطقی به شرح زیر است ؛
30 درصد به صورت نقدی و همزمان با عقد قرارداد
20 درصد در مرحله اتمام سقف واحد
40 درصد به صورت اقساط همزمان با پیشرفت فیزیکی
10 درصد تحویل و سند

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید از برج های لوکس تریتیوم و هماهنگی برای بازدید با کارشناسان بخش پیشفروش مسکن صدف تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۹
حسین جعفری