گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

پروژه بازنشستگان ارتش(نگین ساحل)

پروژه نگین ساحل توسط تعاونی خوشنام بازنشستگان و درجه داران ارتش در حال ساخت میباشد. تعاونی بازنشستگان و درجه داران ارتش تا قبل از این پروژه ۱۰۷۴ واحد مسکونی در منطقه ۲۲ تهران با کمترین تاخیر تحویل اعضا داده اند. زمان اعلام شده برای تحویل این مجموعه آخر سال 99 می باشد.

موقعیت پروژه نگین ساحل

پروژه نگین ساحل در شمال دریاچه چیتگر در میدان ساحل منطقه 22 در خیابان نیما یوشیج واقع شده که در قلب منطقه 22 و بهترین دسترسی را به شهرک چیتگر دارد، پروژه بازنشسنگان ارتش در قالب یک برج ، ۲۵ طبقه است که ۴ طبقه پارکینگ  یک طبقه لابی و بیست طبقه مسکونی میباشد.

مزایای پروژه نگین ساحل

پروژه درجه داران بازنشسته ارتش یکی از پروژه های سود آور منطقه 22 محسوب میشود به این دلیل که این تعاونی هنگامی که قیمت زمین به طور ناگهانی افزایش پیدا نکرده بود و بازار در سکون قرار داشت اقدام به خرید زمین در منطقه 22 کرد ، به همین دلیل قیمت ساخت این واحد ها نسبت به سایر برج ها مناسب تر است و برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارند بسیار سود آور محسوب میشود.

علاوه بر این موقعیت جغرافیایی، دسترسی عالی و چشم انداز بی نظیر پروژه نگین ساحل از مزایای این برج در حال ساخت می باشد. لازم به ذکر است که طبقه واحدها حدودا مشخص می باشد.

شرایط پرداخت

واریزی اعضا تا شهریور 98 مبلغ 400 میلیون تومان و امتیاز بسته به طبقه واحدها متفاوت می باشد. اقساط  پرداختی هر 3 ماه 10 میلیون تومان می باشد.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۹
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی