گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

معرفی شهرک نمونه سپاه-منطقه 22 تهران

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۰۹ ب.ظ

شهرک نمونه سپاه

معرفی شهرک نمونه

شهرک نمونه سپاه به عنوان اولین پروژه های ساخته شده توسط اتحادیه تعاونی های نمونه رسا در منطقه 22 شهرداری تهران با سرعت و کیفیتی بالا در زمان خود در مناطق غرب تهران و ضلع شمالی بزرگراه همت ساخته شد و پس از مدت کوتاهی به یکی از سکونتگاه های پرطرفدار منطقه 22 تهران تبدیل شد. ساخت و ساز در این شهرک همانند سایر شهرک هایی مطرح تهران در بیش از یک فاز رونق گرفت به نحوی که فاز 1 دارای بیش از 10 سال قدمت و در فاز 2 تقریبا دارای 8 سال قدمت است. یکی از مهمترین مواردی که خانه های این شهرک را برای خرید محبوب کرده است مجتمع هایی با واحدهای زیر 80 متر در منطقه 22 است که همگی دارای سند هستند و توجه بساری از زوج های جوان و خانه اولی ها را برای سکونت در این محدوده جلب کرده است.

مشخصات شهرک نمونه

ساختمان های شهرک نمونه سپاه در قالب ساختمان های 8 و 10 طبقه ساخته شده اند که در بلوک های فاز 1، در هر طبقه 8 واحد به صورت های غربی و شرقی و در بلوک های فاز 2، در هر طبقه، 4 واحد مسکونی تعریف شده است.

متراژ واحد های این شهرک، به صورت واحد های 60 و 68 متری 1 خواب و واحد های 67، 70 و 77 متری 2 خواب طراحی شده است که تمامی واحد ها دارای آیفون تصویری و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

امکانات شهرک نمونه سپاه

  •  2 لاین آسانسور باربر و نفربر
  • سیستم اعلام حریق
  • آنتن مرکزی
  • شوتینگ زباله
  • سیستم سپتیک تانک
  •  درب ریموت دار
  • نگهبانی 24 ساعته

دسترسی های شهرک نمونه

دسترسی ها و خیابان های مهم هر منطقه یکی از مهمترین مواردی است بعد انتخاب یک خانه مناسب در بهترین محله های تهران برای سکونت باید در نظر بگیریم. اگر بخواهم دسترسی های مهم محله آبشار تهران را به شما معرفی کنم، باید به بزرگراه شهید همت و شهید خرازی اشاره کنم که مهمترین دسترسی های محلی برای تردد به مرکز شهر هستند که مدت زمان تقریبی برای رسیدن به هر کدام از این بزرگراه ها را می توانیم کمتر از 10 دقیقه تخمین بزنیم. یکی از مشکلات عمده ی منطقه ی 22 شهر تهران عدم دسترسی به سیستم حمل و نقل سریع السیر مثل مترو و اتوبوس های تندرو در این نواحی است، اما نا گفته نماند که سیستم حمل و نقل با اتوبوس برای دسترسی به مرکز شهر و ایستگاه های مهم مترو، مثل مترو صادقیه و مترو چیتگر عملکرد خوبی برای ساکنین این محله داشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۷
حسین جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی