گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

گروه املاک صدف منطقه 22

اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 اطراف دریاچه چیتگر

سایت گروه مشاورین املاک صدف در منطقه 22 و شهرک گلستان در زمینه های زیر به شما خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران عزیز خدمات میدهد:

1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران ( سرمایه گذاری در منطقه 22 )

2-رهن و اجاره مسکن در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران

4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان

پروژه مسکونی هواپیمایی کشوری

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

                                                    پروژه مسکونی هواپیمایی کشوری

پروژه مسکونی هواپیمایی کشوری در منطقه ۲۲ بلوار کوهک واقع شده و یکی از بهترین پروژه های در حال ساخت در این منطقه می باشد تعاونی مسکن هواپیمایی آسمان یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های تعاونی مسکن منطقه به شمار می رود و یک فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری را برای شما فراهم ساخته است.

پروژه هواپیمایی کشوری به دلیل وسعت زمین و مشارکت با سازنده ای خوش نام، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری مطمئن و زود بازده می باشد. پروژه هواپیمایی کشوری به دلیل همجواری با پارک چیتگر و مترو چیتگر و دسترسی آسان به اتوبانهای حکیم و اتوبان کرج دارای آینده ای بسیار عالی می باشد.

متراژ واحدها در هر برج از پروژه تعاونی مسکن هواپیمایی کشوری؛ ۱۲۷ متر و هر طبقه ۶ واحد می باشد. کل مجموعه دارای ۶ برج بوده و چون بصورت مشارکت با سازنده در حال اجرا می باشد هر عضو بجز مبلغ پرداختی اولیه برای خرید با پرداخت ۵۰ میلیون تومان صاحب یک واحد ۱۲۷ متری می گردد.

مزایای پروژه مسکونی هواپیمایی کشوری: هر عضو از زمین پروژه سهم می برد که بصورت سند مشاعی بنام می شود. هزینه ساخت ثابت بوده و در اثر تورم تغییر نخواهد کرد. واحدها دارای پارکینگ و انباری و مشاعات بوده که هزینه آنها جداگانه دریافت نخواهد گردید. در صورت تاخیر در زمان ساخت مشارکت کننده ملزم به پرداخت ضرر و زیان به اعضا می باشد.

آدرس و موقعیت پروژه هواپیمایی کشوری: منطقه۲۲ – همت غرب – شهرک گلستان – بلوار کوهک – روبروی مجتمع تجاری طوبی جنوب دریاچه چیتگر – شمال پارک چیتگر فاصله تا اتوبان تهران، کرج: یک کیلومتر فاصله تا مترو چیتگر: ۲۰۰۰ متر فاصله تا درب شرقی پارک چیتگر

املاک تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی